De laatste volle dag op Bali

29 maart 2012 - Benoa, Indonesië

Vandaag donderdag 29 maart. Er moesten nog een zooi souvenirs gekocht worden dus zijn we met de hotelbus naat Kuta gegaan. Een halve dag van pingelen en onderhandelen. Soms vroegen de verkopers de krankzinnigste prijzen. We hebben soms t-shirts en jurkjes gekocht voor 10% van de vraagprijs en volgens mij hebben we nog steeds te veel betaald. Bijna alle winkeltjes verkochten zo’n beetje dezelfde spulletjes. Toen we er genoeg van hadden een alle roepi’s uitgegeven waren hebben we een taxi terug naar ons hotel genomen om nog een uurtje in het zwembad te dobberen. Daarna hebben we de koffers ingepakt en we gaan straks nog een hapje eten in een restaurant waar ook een balinese dansgroep zal gaan optreden. Inmiddels terug van het diner. De balinese danseressen waren duidlijk amateurs maar het was wel heel leuk. We hebben gegeten samen met twee mensen uit onze rondreisgroep en het was heel gezellig. Morgen worden we om 16.00 uur opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden en zullen we om 19.00 uur van Denpassar naar Jakarta vliegen.

Dan de overstap op het vliegtuig dat ons via een tussenstop in Dubai naar Amsterdam zal brengen.

We zullen als er geen vertragingen zijn zaterdag om 9.00 uur s’morgens landen op schiphol en dan is een fantastische reis tot een eind gekomen. Al onze volgers wil ik bedanken dat ze onze avonturen een beetje met ons mee wilden beleven en ik hoop dat mijn verhaaltjes leuk waren om te lezen.

Dus helaas, wordt voorlopig niet meer vervolgd.

1. Joop en Corrie:
    29 maart 2012
    Jammer voor jullie dat het er bijna op zit maar deze ervaringen nemen ze jullie nooit meer af dus koester ze maar lekker. Een hele goede vlucht terug en hopelijk geen vertraging.