Op weg naar Bali

26 maart 2012 - Sanur, Indonesië

Vandaag maandag 26 maart. We werden weer om 5.30 uur wakker gemaakt. Om 7.00 uur in de bus en toen op weg naar de haven om in te schepen richting Bali. We moesten in de haven uit de bus en te voet tussen natuurlijk verkopers van zonnebrillen horloges en ander troep naar de veerboot lopen en gewoon tussen de auto’s door naar binnen zien te komen. Totale chaos dus. De verkopers gingen mee aan boord dus dat gezeur bleef de hele overtocht doorgaan. Na een uurtje varen waren we op Bali. Weer, eindelijk voor de laatste keer de bus in, en onderweg naar ons uitrusthotel. Toch weer 3.5 uur rijden. Bali is toch een stuk groter als we dachten. Eerst naar Sanur om de groepsgenoten die daar een hotel hadden af te zetten. Daar namen we afscheid van de grootste groep. Met maar vijf mensen gingen we verder naar het stadje Benoa waar ons hotel staat. Weer twee mensen afgezet en toen waren we nog maar met drie. Ik ziet nu in een prachtig resort met een sprookjesuitzicht maar heb de omgeving nog niet verkend. Dat gaan we morgen doen. Wordt vervolgd.

1. Krijn hofland:
    27 maart 2012
    Hallo,zoals ik het allemaal lees is het schitternd maar wel hard werken.ik zou vakantie nemen als ik terug was. Groetjes ingrid