Tweede dag Bali

27 maart 2012 - Sanur, Indonesië

Vandaag, dinsdag 27 maart. Eindelijk de luierdag waar we aan toe waren. Tot 15.00 uur lekker aan het zwembad gelegen. Toen hebben we een gratis busje gepakt naar een winkelcentrum in Nusa Dusa. Een stadje in de buurt. Daar was echt niks aan. Alles was nog duurder dan in nederland.  Een beetje bijenkorfachtig. Dus een taxi gepakt, ons een beetje op laten lichten, en ons af laten zetten in de enige straat daar, waar wat te beleven was. Een beetje gewinkeld en in een Indonesische Beer Garden terechtgekomen. Daar kon je echt alles eten van Braadworst tot Pizza. Dus mijn vader frikandellen, Lony grote garnalen en inktvis en ik de lekkerste Rendang die ik ooit gegeten heb. Gelukkig hadden ze ook bier om te blussen. Na het diner hebben we een taxi versierd  die ons na lang onderhandelen voor een koopje terug naar ons hotel heeft gebracht. De metro in Nederland is duurder. We hebben morgen een prive busje gehuurd met chauffeur en gids die we de hele dag tot onze beschikking hebben. Morgen nog even onze route verzinnen en dan kunnen we weer op weg. Wordt vervolgd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl