Van Parapat naar Padang Sidempuan

14 maart 2012 - Parapat, Indonesië

Vandaag, woensdag, zijn we van het Toba meer verder richting Padang gereden. Het begrip slechte weg heeft voortaan een nieuwe betekenis voor ons. Een gemiddelde snelheid van 30 km per uur is hier heel normaal. Heel de dag hobbelen en schudden. Gelukkig hebben we onderweg nog wel een paar stops gemaakt. We hebben vandaag een lokale groentenmarkt bezocht. Heel leuk en heel smerig. Daarna zijn we naar een zwavelbron geweest. Het leek een beetje op Pamukkele in Turkije.

Van die witte terassen.Alleen zonder de horde toeristen die daar altijd rondlopen. Dat was heel leuk. We mochten de terassen beklimmen en konden zien waar het kalk en het  zwavelhoudende water uit de grond kwam. Het stonk wel naar rotte eieren. We hebben ook nog een ananasplantage bezocht. We zijn nu net in het Hotel en gaan zometeen eten en vroeg naar bed. Morgen weer een "busdag". We moeten om half zes op. Noemen ze vakantie.

Wordt vervolgd

1. Henk selderbeek:
    14 maart 2012
    wij slapen lekker uit. Hoe gaat het met je vader maakt hij nog wat mee?

Groetjes Henk en Cor
  2. Krijn hofland:
    14 maart 2012
    Hallo het ziet er allemaal exotisch uit begin jaloers te worden
  3. Andrea Visser:
    15 maart 2012
    Wat een prachtige plaatjes!
  4. Marianne Weijts:
    15 maart 2012
    Hallo Lony en Ron .Van Arina hoorde ik dat jullie steeds mail versturen waar mijn naam ook bij staat,
    Ik heb echter niks ontvangen. Heb inmiddels wel het blog gelezen en het ziet er allemaal heel leuk uit. Veel plezier en geniet ervan. Hartelijke groeten Marianne.
  5. cok:
    16 maart 2012
    Heb je al die lekkere kippepootjes en koppen zien liggen met al die vliegen je zou nooit meer kippensoep lusten.
    Het fruit smaakt daar geweldig he.
    Ja die wegen het lijkt de dakar rally wel
    Heeft je vader het ook naar zijn zin met al die warmte en hele vermoeiende dagen.
    Groetjes cok